söndag 15 januari 2012

MMAdam

Godkväll allesammans!

Om ni undrar över anledningen till den plötsliga kavalkaden av inlägg kan ni få veta jag nu hittat tillbaka till lusten och glädjen i att blogga igen, detta tack vare all mumsig cred jag fick för bloggen igår. Tack alla, vad skulle jag (Adam) vara utan er?!!

Idag har jag hållit mig på säkert avstånd från Adam då han har ägnat dagen åt att se på MMA. Innan han drog iväg med boben i sitt blomstrande vardagsrum hann han med att se ett avsnitt av Oz hos mig, hjälpa en tant över gatan på väg till bussen, åka buss, rosta bröd i den fina brödrosten han fick av mig i julklapp, källsortera, kasta skräp i sopnedkastet en meter utanför dörrn där man får slänga ner allt utom katter. På tal om katter räddade han också ett sådant åbäke ner från ett träd idag. Det var Adams söndag. Hoppas ni också haft det bra!

1 kommentar: